Betöltés folyamatban...

Ügyfélkapu

Felhasználónév:
Jelszó:

Hírek - Gazdaság

Ezzel az új módszerrel kényelmesen befizethetõk a csekkek

2023.04.25

A Gránit Bank arculata megújult, és ezzel egy idõben új innovációkkal is jelentkezik a bank. Közülük edukációs célokat is szolgál a mobilappban gyakorlatilag egy kattintással megvalósítható csekkbefizetés. Nem kell utazni, nem kell postafiókat keresni, pusztán egy okostelefonra van szükség és az otthon kényelmébõl, akkor, amikor az ügyfél szeretné, öt másodpercen belül megtörténik az átutalás.

 

A külsõ megújulással együtt újabb innovációkat is bevezet a bank, amelyek közül a Gránit eBank (mobil app) alkalmazásban elérhetõ csekkes befizetés edukációs célokat is szolgál. Az új funkció fokozatosan érhetõ el hétfõtõl mind az Androidos, az iOS-es és a Huawei telefonokon.

A Gránit eBank mobilapplikációban sárga és fehér csekket is befizethetnek az ügyfelek az „Átutalás" menüpontban a „Csekk befizetés" opció kiválasztása után. A csekk adatait az app az okostelefon kameráján keresztül beolvassa, az ügyfélnek csupán az utalás címzettjét kell megadnia. Amennyiben a tranzakció adatait rendben találja, biometrikus azonosítással vagy mPIN megadásával egyszerûen kiegyenlíti az összeget, amely az azonnali fizetés keretében öt másodpercen belül teljesül. Ez az innovatív megoldás közelebb hozza a mindennapokban továbbra is csekket használó ügyfeleket a digitalizáció élményéhez, idõmegtakarítást jelent a számukra, nem kell sorban állniuk a postán, egyszerûen, kényelmesen, bárhonnan, bármikor befizethetik számláikat, akkor, amikor azt az ügyfél szeretné.

A Gránit Bank számára a pénzügyi innováció fontos alapérték. Az ügyfelek igényeit és elvárásait szem elõtt tartva a bank folyamatosan újabb funkciókkal bõvíti mobilbanki, eBanki alkalmazását.

„Az emberek ma már mindent mobilon intéznek, így joggal várják el, hogy pénzügyeik minél szélesebb körét is biztonságosan, az okostelefonjukon tudják lebonyolítani"– hangsúlyozta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója. Az elnök-vezérigazgató kiemelte továbbá, hogy "a bank az arculatában is ki kívánja fejezni a modernséget, a biztonságos kiszolgálást, a folyamatos megújulást. Az „Ott vagyunk Neked" üzenet pedig tökéletesen fejezi ki, hogy a bank minden élethelyzetben az ügyfelek rendelkezésére áll."

A bank ügyfeleinek digitális képességét jelzi, hogy közel 80 százalékuk aktív mobil alkalmazás felhasználó, ami jelentõsen meghaladja a piaci átlagot. Egy közelmúltban készült felmérés pedig azt is visszaigazolta, hogy a bank mobilapplikációjával az ügyfelek több, mint 90 százaléka elégedett, akik elsõsorban a biztonságot és azt értékelik, hogy a bank évrõl évre olyan piacvezetõ innovatív pénzügyi megoldásokat vezet be, amelyek révén a bankolás gyorsabb, egyszerûbb, élményszerû és költséghatékony. A most megvalósított, Gránit eBankban (mobil appban) történõ csekkbefizetési funkción túl, a következõ hetekben, hónapokban is számos újdonsággal jelenik meg a bank a piacon.


vissza